Privacy policy

The processing of personal data follows applicable legislation and the industry's self-regulation, such as the guidelines given by Section 10 of the Personal Data Act (523/1999).

Privacy policy updated May 30, 2018

1. Registry holder

Miiko Design Oy

Pellavamäentie 5, 04320 Tuusula

Business ID 2618331-9

www.miiko.fi

2. Persons responsible for maintaining the register

2. Persons responsible for maintaining the register

Miiko Design Oy team is responsible for maintaining the register. For more information on privacy and personal data processing, please contact us: miiko@miiko.fi


3. Name of the registry

Miiko Design Oy's customer register.


4. Purpose of processing personal data

The data received in the register can be processed for the following purposes: customer relationship management and development, service delivery, customer service, customer and business development, marketing and information, analysis and statistics, and other similar purposes.


5. Content of the register

The register contains the following information: Name of person, email address, telephone number and home address and other information shared by the customer.


6. Data sources of the register

The information contained in the register may be obtained from the customer by telephone, internet, e-mail or similar means.


7. Disclosure of information

www.miiko.fi is committed to protecting the privacy of its customers. All personal information is protected from unauthorized access, accidental or unlawful destruction, alteration, disclosure, transfer or other unlawful processing.


8. Registry security principles

The registry is located in Finland, in a managed server room of a Finnish company, with a database server that is protected by firewalls, passwords, SSL-protected connection, and other technical means. Only employees or technical support staff who are required to be able to use the register for their work are entitled to use the register. Users are secured by confidentiality. Data will not be disclosed to third parties. However, some of the registry information may be distributed to certain partners for marketing or security reasons. Personal data may be disclosed to the authorities, if necessary, following the law.

The data will not be transferred or transferred outside the EU or the EEA unless it is necessary for the service to be performed.

The customer has the right to check, modify or delete information about himself/herself in the customer register. If the customer wants to change their data, he/she must contact our customer service: miiko@miiko.fi

The processing of personal data has been subject to the requirements of the EU Data Protection Regulation applicable from May 25, 2018.

Subscribe to our newsletter

You can subscribe to our newsletter using the form below.

Suodata tuotteita

Your shopping cart is empty

Terms and conditions

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.4.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Miiko Design Oy
Pellavamäentie 5
04320 TUUSULA

+358 40 589 3999
miiko@miiko.fi
www.miiko.fi
2618331-9

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Miiko Design yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Miiko Design Oy
Pellavamäentie 5
04320 TUUSULA

+358 40 589 3999
miiko@miiko.fi
www.miiko.fi
2618331-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Jos haluat saada toimituksen mahdollisimman nopeasti, suosittelemme valitsemaan Pakettitoimituksen noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Kirjetoimitus 3,90€
Pikkupaketti 4,90€ (kulkee kirjepostin mukana)
Postipaketti 5,90€
Kotipaketti 9,90€

Toimitusaika

Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Pääsääntöisesti lähetämme tuotteet tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Varastosta loppuneiden tuotteiden arvioitu saapumisaika on ilmoitettu erikseen. Ilmoitamme mahdollisista viivästymisistä mahdollisimman pian. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin kampanjoiden aikana.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Right of return

It is important to us that you are satisfied with the products you ordered. You have 14 days to make a final purchase decision. The return time is calculated from the moment the shipment is received.You can use our printable return form, but it is not mandatory. If you want to exchange the product you ordered for another one, return the original order and place a new order in our online store.

There is no need to make a separate notification about the return.

In order to comply with the deadline for cancellation, it is sufficient that within 14 days from the moment of receiving the shipment, the products to be returned have been sent back and the package has been registered for Posti to transport.

Effects of withdrawal

We will refund the products you return within 14 days after we have received your return. We will make the refund using the payment method you used when ordering. If you return the entire order, we will return all the payments we received from you, including the delivery costs (not including the additional costs for choosing a delivery method other than the cheapest standard delivery method we offer). Also return any over-the-counter items to receive a shipping fee refund.

You must send the goods back without delay and no later than 14 days after receiving the order. The deadline has been met if you send the goods back before the 14-day deadline expires.

You must send the goods back without delay and no later than 14 days after receiving the order. The deadline has been met if you send the goods back before the 14-day deadline expires.

The returned product must be unused and in its original packaging. All tags must also be in place. Check that you return all parts, including any manuals and packaging materials. Please note that the right of return does not apply to products manufactured or modified according to the customer's wishes.

Please handle the returned product and its original packaging carefully. If you have used the product, handled it carelessly or the product has been washed before returning it, you are responsible for the decrease in value of the product up to a maximum of the full value of the product.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme käsittelykulun 14,90€. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea paketti postista ja palauttaa se meille. 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle (Posti).

Gift cards used in the shopping cart